MVO
medico che stagione 7 rilascio di dvd http://pilloleitalia.net/acquistare-nolvadex/ Wells fargo tasso d'interesse conto di risparmio

De meerwaarde van MVO bij uw marketingstrategie

MVO en Marketing

MVO De inmiddels gevleugelde termen ‘Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’ en ‘Duurzaam Ondernemen’ zijn niet meer weg te denken uit het ondernemerslandschap. De reden hiervoor is evident: meer en meer zijn bedrijven bezig zichzelf opnieuw uit te vinden omdat zij de noodzaak en voordelen zien van een maatschappelijk verantwoord organisatiemodel.

Hierbij is allereerst de definitie al verwarrend, want onderneemt men nu duurzaam, of maatschappelijk verantwoord, of allebei…? Hoe u het ook noemt, maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen is gebaseerd op de ‘triple bottom-line’ gedachte (People - Planet - Profit). Deze manier van ondernemen draagt bij aan duurzame ontwikkeling: ontwikkeling gericht op de hedendaagse eisen, zonder de eisen van de toekomst daarbij te hinderen. De naam van het beestje is wat ons betreft minder van belang dan de gedachte erachter. Om deze reden is het van belang een MVO-strategie goed uit te denken en waar te maken, alvorens ermee naar buiten te treden. Zo moet een goede strategie gebaseerd zijn op alle drie de elementen, niet slechts op milieu of maatschappij. En vergeet hierbij ‘profit’ ook niet, u wilt tenslotte succesvol blijven ondernemen.

 

Ook op het gebied van marketing biedt een MVO-strategie allerlei kansen. Het geeft uw organisatie de mogelijkheid een ander verhaal te vertellen, waarbij de focus niet op de prijs ligt, maar op de ware gedachte achter uw product of dienst. Hierbij vinden wij het van belang dat het niet alleen bij één uiting blijft, u zult concreet en transparant moeten maken waar de maatschappelijke en duurzame waarde van uw onderneming ligt. U kunt bij Nylson terecht voor alle facetten van MVO-marketing, zowel strategisch, conceptueel als creatief.

 

Nylson helpt u bij uw MVO-marketingstrategie door:

  • De maatschappelijke betekenis van de organisatie te vinden
  • Het formuleren van en invulling geven aan de verschillende onderdelen van uw MVO-strategie
  • Het identificeren van uw 'quick wins' en deze te vertalen naar een communicatie-uiting
  • Het geloofwaardig maken van uw duurzaamheidsclaims (concreet & transparant)
  • Concepten en storytelling
  • Het integreren van uw nieuwe identiteit in de huisstijl

 

Ook hier geldt onze gedachte van full service: zowel een totaalpakket als afzonderlijke onderdelen zijn mogelijk. U bepaalt en wij leveren maatwerk. Wilt u meer informatie? Of een vrijblijvende afspraak maken? Bel (024) 373 05 50 en vraag naar Niels.

Wilt u meer weten?

Laat hier uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u.